Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (1650-1850)

***

Το Εργαστήριο Ιταλικής Ιστορίας και Ιστοριογραφίας συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση που εγκαινιάστηκε στις 27 Απριλίου 2024 στο Museo della Marineria (Πέζαρο Ιταλίας). Τον...

[CIVIS] Online Open House for students - 7th May 2024

[CIVIS] ONLINE OPEN HOUSE FOR STUDENTS - 7TH MAY 2024

Αγαπητές, αγαπητοί μας φοιτητές,

σας ενημερώνουμε πως διοργανώνεται από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο του CIVIS, την Τρίτη 7 Μαΐου 2024 και ώρα Ελλάδος 15:00-16:00 μ.μ. διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: "CIVIS Οnline Open House" που είναι ανοιχτό προς όλους τους φοιτητές του Ε.Κ.Π.Α. και των Πανεπιστημίων μελών της συμμαχίας

Η εν λόγω...

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΙΓΦ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΙΓΦ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΜΣ «Ελληνοϊταλικές Σπουδές: Ιστορία, Λογοτεχνία, Κλασική Παράδοση»

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΜΣ «ΕΛΛΗΝΟΪΤΑΛΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: ΙΣΤΟΡΙΑ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ»

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑΣ: ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑΣ: ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Πρακτικά της Ημερίδας «Italoellenica. Συναντήσεις για τη γλώσσα και τη μετάφραση» (9 Νοεμβρίου 2021)

STORIE LINGUISTICHE E CULTURALI FRA LA GRECIA E L’ITALIA: STUDI PER IL
BICENTENARIO DELLA RIVOLUZIONE GRECA


Atti del Convegno “Italoellenica. Incontri sulla lingua e la traduzione”
(9 novembre 2021)

Επιμέλεια Domenica Minniti-Γκώνια
A cura...

Προκήρυξη εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπου Ε.Ε.Π. στη Συνέλευση του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας από 1-09-2024 έως και 31-08-2025

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ Ε.Ε.Π. ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ 1-09-2024 ΕΩΣ ΚΑΙ 31-08-2025

Δείτε την προκήρυξη εδώ

25-27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024: ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ISTITUTO ROMENO DI CULTURA E RICERCA UMANISTICA ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

25-27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024: ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ISTITUTO ROMENO DI CULTURA E RICERCA UMANISTICA ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

To Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica, με τη συνεργασία του Centro di Studi Interdisciplinari «Silviu Dragomir» του Πανεπιστημίου της Oradea, του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μολδαβίας (Κισινάου) και του Εργαστηρίου Ιταλικής Ιστορίας και Ιστοριογραφίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και...

Ανακοίνωση Εθελοντικής Αιμοδοσίας Τρίτη 23 και Τετάρτη 24 Απριλίου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΤΡΙΤΗ 23 ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Σας προσκαλούμε στην εθελοντική αιμοδοσία του Αιμοπεταλίου την Τρίτη 23 και την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024, στην αίθουσα συνεδριάσεων (Γραφείο 301) της Φιλοσοφικής Σχολής, ώρες 11:00-15:30, σε συνεργασία με το Ε.ΚΕ.Α. (δείτε την ανακοίνωση εδώ)

Η αιμοληψία θα πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που θα μας εξασφαλίσει...

23-24/4/2024: L’insegnamento dell’italiano apprendenti plurilingui_Σεμινάρια εργασίας (Paola Celentin, Πανεπιστήμιο Βερόνας)

23-24/4/2024: L’INSEGNAMENTO DELL’ITALIANO APPRENDENTI PLURILINGUI_ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PAOLA CELENTIN, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΒΕΡΟΝΑΣ)

Ι. 23/04/2024, ore 13:00-16:00 L’insegnamento dell’italiano LS e i Bisogni Linguistici Specifici:

L’apprendimento linguistico, competenza chiave del XXI secolo, può diventare particolarmente difficoltoso per gli studenti che presentano bisogni Linguistici Specifici. Questi studenti, di cui spesso l’insegnante ignora la presenza in aula,...