Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων και παράταση διανομής διδακτικών συγγραμμάτων χειμ. εξ. ακαδ.έτους 2022-23

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜ. ΕΞ. ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ 2022-23

Συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων και παράταση διανομής διδακτικών συγγραμμάτων χειμερινού εξαμήνου ακαδ.έτους 2022-2023

Σας ενημερώνουμε ότι ορίζεται συμπληρωματική περίοδος δηλώσεων διδακτικών συγγραμμάτων από τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. για το τρέχον χειμερινό εξάμηνο ακαδ. έτους 2022-2023 από την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023 έως και την…

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ - ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ-ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ - ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

Η αξιολόγηση μαθημάτων και διδασκόντων θα ολοκληρωθεί την Κυριακή, 22.1.2023. Η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά και είναι ανώνυμη. Η ευρεία συμμετοχή των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών έχει μεγάλη σημασία για το Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας.

survey.uoa.gr/portal/mainMenu

Επίσκεψη Σχολείου στο Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

Την Τρίτη 17 Ιανουαρίου (10:00-13:00) το Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας φιλοξένησε 47 μαθητές του 7ου Γυμνασίου Ηλιούπολης με τη συνοδεία έξι καθηγητών τους.

Τους μαθητές υποδέχτηκαν ο Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής Καθηγητής Αχιλλέας Χαλδαιάκης και ο Πρόεδρος του Τμήματος Καθηγητής Γεράσιμος Δ. Παγκράτης, οι οποίοι καλωσόρισαν…

ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΤΑΛΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ (66ΙΤΑ116) - ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ/ΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ

ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΤΑΛΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ (66ΙΤΑ116) - ΕΞΕΤΑΣΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ/ΤΕΣ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ

Το μάθημα ΙΤΑΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΙΤΑΛΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ (66ΙΤΑ116) για φοιτήτριες/φοιτητές επί πτυχίω εξετάζεται με απαλλακτική εργασία, η οποία θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου 2023 ως συνημμένο έγγραφο στην ενότητα "Εργασίες" της ηλεκτρονικής τάξης του μαθήματος. Για την επιλογή θέματος εργασίας οι ενδιαφερόμενες/οι ας…