Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer
Menu

Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ

25-27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024: ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ISTITUTO ROMENO DI CULTURA E RICERCA UMANISTICA ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

25-27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024: ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ISTITUTO ROMENO DI CULTURA E RICERCA UMANISTICA ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

To Istituto Romeno di Cultura e Ricerca Umanistica, με τη συνεργασία του Centro di Studi Interdisciplinari «Silviu Dragomir» του Πανεπιστημίου της Oradea, του Κρατικού Πανεπιστημίου της Μολδαβίας (Κισινάου) και του Εργαστηρίου Ιταλικής Ιστορίας και Ιστοριογραφίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και...

Ανακοίνωση Εθελοντικής Αιμοδοσίας Τρίτη 23 και Τετάρτη 24 Απριλίου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΤΡΙΤΗ 23 ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Σας προσκαλούμε στην εθελοντική αιμοδοσία του Αιμοπεταλίου την Τρίτη 23 και την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024, στην αίθουσα συνεδριάσεων (Γραφείο 301) της Φιλοσοφικής Σχολής, ώρες 11:00-15:30, σε συνεργασία με το Ε.ΚΕ.Α. (δείτε την ανακοίνωση εδώ)

Η αιμοληψία θα πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο ιατρονοσηλευτικό προσωπικό που θα μας εξασφαλίσει...

Le combinazioni lessicali in italiano come lingua straniera_ΔΙΑΛΕΞΗ ΥΔ FABIO ZANDA

LE COMBINAZIONI LESSICALI IN ITALIANO COME LINGUA STRANIERA_ΔΙΑΛΕΞΗ ΥΔ FABIO ZANDA

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024

 

 

 

Στις 18 Απριλίου 2024 (11:30) στην αίθουσα 827, το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΡΟΜΑΝΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ διοργανώνει διάλεξη του Υπ. Διδάκτορα Fabio Zanda με θέμα: "Le combinazioni lessicali in italiano come lingua straniera".

 

 

 

23-24/4/2024: L’insegnamento dell’italiano apprendenti plurilingui_Σεμινάρια εργασίας (Paola Celentin, Πανεπιστήμιο Βερόνας)

23-24/4/2024: L’INSEGNAMENTO DELL’ITALIANO APPRENDENTI PLURILINGUI_ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PAOLA CELENTIN, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΒΕΡΟΝΑΣ)

Ι. 23/04/2024, ore 13:00-16:00 L’insegnamento dell’italiano LS e i Bisogni Linguistici Specifici:

L’apprendimento linguistico, competenza chiave del XXI secolo, può diventare particolarmente difficoltoso per gli studenti che presentano bisogni Linguistici Specifici. Questi studenti, di cui spesso l’insegnante ignora la presenza in aula,...